9/9

Співзасновниця «Магії Танцю» Вікторія Яновська: «Наші покупці — щасливі, радісні, активні, цілеспрямовані».

03.01.2019
Татьяна Харчёва
Вікторія Яновська — співзасновниця компанії «Магія Танцю» — про мотивацію,ідеальну команду, а також про щастя та приводи пишатися власною справою.
 
В чому найбільша цінність компанії «Магія Танцю» для покупців?
 
Сукупність якісного товару та якісного обслуговування. Раз на рік ми телефонуємо нашим клієнтам і запитуємо, чому вони обрали саме наш магазин. У відповідь чуємо тільки компліменти й подяки щодо обслуговування та асортименту. В Україні є магазини, спеціалізовані на бально-спортивних танцях, є ті, хто орієнтується, наприклад, виключно на гімнастику, а ми намагаємось об’єднати товари для різних видів танців. Цим ми і відрізняємось від інших: ви можете міняти вид танцю, але магазин вам міняти зовсім не обов’язково.
 
А якщо поміркувати і намалювати портрет людей, які до вас приходять, що їх об’єднує?
 
Щасливі, радісні, активні, цілеспрямовані. Багато з них щось долає в собі. Одні йдуть до перемоги, наприклад, в конкурсі, а інші змогли побороти свою лінь, можливо, якісь страхи, та піти на тренування. Вони щасливі, що у них є хобі.
 
А що робить щасливою вас?
 
Безперечно, люди і робота. Коли я заходжу в магазин, я бачу людей, у яких все добре. В танці не приходять люди, у яких тимчасові проблеми. Якщо зараз вони танцюють, значить, не мають проблем зі здоров’ям, з грошима чи чимось іншим. Якщо у них зараз все нормально – в їх житті є спорт, гімнастика, танці. І в цей момент життя вони приходять до нас. Люди в більшості роблять мене щасливою.
 
Як ви бачите свою ідеальну команду?
 
Люди, з якими я хочу працювати і працюю, по-перше, активні, а по-друге, адекватні. Слово «адекватні» означає, що в роботі можуть трапитись будь-які ситуації, не ті, на які ми розраховуємо. І в момент, коли відбувається будь-яка незапланована ситуація, хочеться бачити людину, яка здатна на своїй посаді швидко і самостійно прийняти рішення. Важливо, щоб не було «корони». До речі, цю адекватність ми перевіряємо на самому початку — коли тільки приймаємо на роботу, щоб зрозуміти, як людина буде поводитись в майбутньому.
Третім критерієм є порядність, я без цього не можу.
З якими людьми точно не будете працювати?
 
З наглими людьми. Можливо, ця риса характеру колись і потрібна в продажах, але не в нашій компанії. Не люблю і не розумію лінь в роботі, повільність, пасивність, необов’язковість і відсутність самоорганізованості.
 
Як ви мотивуєте команду на хорошу роботу?
 
Власним позитивним прикладом, компліментами, хвалю за активність, за цікаві ідеї і відмінну роботу, даю цікаві амбітні задачи, підкреслюю їх сильні сторони.
 
Що, з вашої точки зору, найцінніше дає своїм співробітникам «Магія Танцю»?
 
Безперечно, розвиток. Перш за все, ми навчаємо людей. Навчаємо і професійним навичкам, і піднімаємо на новий рівень їх людські якості. Навчаємо і зовнішніми тренінгами, і внутрішньою програмою по розвитку. По-друге, ми з Юрієм самі, як керівники, показуємо працівникам із середини бізнесу багато різних нюансів, що піднімає їх як людей у власній свідомості: співробітники починають розкривати у собі якісь внутрішні моменти, таланти, нові свої якості і стають на голову вище.
Я і Юрій ведемо таку політику розвитку людини, що якщо людина і звільняється з нашої компанії, то вона звільняється значно кращою, ніж прийшла до нас.
 
Які пріоритети розвитку ставите для себе, як для власників компанії?
 
Тут не просто пріоритет – ми не можемо не навчатись, не розвиватись. Я весь час моніторю різні навчальні напрямки для нас із Юрієм. Ми маємо добре розбиратися в різних аспектах бізнесу, а світ такий цікавий, так швидко змінюється. То ж ми тримаємо руку на пульсі і постійно навчаємося новому. Але є напрямки, в яких ми завжди повинні бути професіоналами. Це маркетинг – нам необхідно розуміти, як далі розвивати компанію. І це лідерські навички, звичайно. Підвищення власного рівня завжди підтягує до тебе кращих, розумніших, мотивованіших людей.
 
Чим ви найбільше пишаєтесь, якщо говорити про бізнес «Магія танцю»?
 
Якістю нашого персоналу. Надзвичайно важливо те, з ким працюєш. Наші швачки на виробництві - дуже професійні, у нас складний одяг для пошиття, і дівчата з цим прекрасно справляються. Наше швейне виробництво - це високі спеціалісти, нові моделі, нові ідеї щодо покращення процесів, це завжди бажання співпрацювати на загальний результат. Наші продавці-консультанти - доброзичливі, красиві, нахтненні, завжди з посмішкою. З них починається мій день - і завжди приємний. Ви ж хочете, щоб вас обслуговували саме такі люди? Наш офісний персонал працює над покращеннями всіх бізнес-процесів в компанії, щоб все для всіх було швидко, зручно і легко. І саме тому, ми - команда.
А що означає успіх для вас?
 
Коли можна робити те, що хочеш.
Наприклад, в роботі. Хочу робити так, щоб люди приходили в наш магазин і їм було приємно, і коли мені це вдається, – люди дають зворотній зв’язок, що їм це подобається. А ще хочу спробувати новий маркетинговий хід - беру і пробую, тестую! Хочу одяг для нового танцювального напрямку - обговорюю, досягаю згоди і роблю!
Друга складова успіху – це приватне життя, бо коли дома все в порядку, то й на роботі буде чудово.
 
Які бізнес-книги ви можете порекомендувати?
 
Тоні Шей “Доставляючи щастя”, Карл С’юел і Пол Браун “Клієнти на все життя” – це про клієнтоорієнтованість. Я дуже тісно працюю з продавцями і дуже часто буваю в магазині, тому звертаю увагу, як обслуговують клієнтів.
Брайан Трейсі “Як керують найкращі” – енциклопедія знань про керування компанією.
Зараз читаю «Ніколи не їжте наодинці» Кейт Феррацці. Мені дуже подобається, ця книга про комунікації між людьми.
Читаю завжди, бо це цілий цікавий живий світ, люблю живі паперові книги і ніколи не економлю на них.