Красивий і комфортний одяг - це запорука успішного та продуктивного заняття

03.10.2018
Юрий Терёхин
Олександра Лук’янчикова: “Красивий і комфортний одяг - це запорука успішного та продуктивного заняття”
Олександра Лук’янчикова — хореограф, художній керівник дитячого хореографічного ансамблю “Bliss”. З Олександрою ми поговорили про звичайні будні хореографа, а також відчуття, які дарує танцювальний костюм.
Розкажіть будь ласка про свій графік.
Дитячий хореографічний ансамбль “Bliss” — це місце самореалізації, місце, де кожна дитина може розкрити свій творчий потенціал. Особисто для мене “Bliss” — це стан душі! Неймовірне відчуття, коли розумієш, що все робиш правильно — займаєшся улюбленою справою, йдеш по своєму шляху, коли робота для тебе і зовсім не робота, а ціле життя.
Майже весь свій час я присвячую хореографії та своїм учням: дві філії, 7 груп, щоденні репетиції, індивідуальні заняття, продумування групових і сольних постановок, робота з музичним матеріалом, конкурси, виїзди, костюми, організаційна робота, спілкування з батьками, соціальні мережі. Іноді часу просто не вистачає, але головне, що все це приносить мені задоволення і радість!
 
Коли ви почали танцювати і як це було?
Батьки віддали мене до ансамблю народного танцю, коли мені було 6 років. Пам'ятаю, що не завжди було бажання, що іноді було дуже важко, що деколи навіть здавалося, ніби це все не моє. Особливо перші півроку. Але я дуже вдячна своїм батькам та педагогу за тодішню підтримку і довіру. Вже з часом я стала танцювати в основному складі ансамблю, в кожному номері з'являлися сольні партії. Врешті-решт я почала віддавати танцю всю себе — посилено працювала над собою, постійно займалася, розвивалася в різних напрямках. Там я була справжньою і мені дуже подобалося це відчуття.
Мене завжди мотивувала сцена, виступи, конкурси, фестивалі, колективні поїздки. Все це залишилося в пам'яті. Коли мені було 15, вступила до коледжу на відділення хореографії, потім в університет — загалом, 7,5 років навчання за фахом. Зараз я розумію, як потрібно працювати, і що мистецтво вимагає великої вольової цілеспрямованості, наполегливості в досягненні мети. І постійно пояснюю це своїм учням! А головне, я хочу кожному з них прищепити любов до танцю, як у свій час, зробили це мої батьки та педагоги.
Чому вам подобається викладати?
Приходять діти з чудовими здібностями. Вони відкриваються, у кожного з'являється бажання творити, мене надихають їх палаючі очі — відразу хочеться зростати разом з ними, експериментувати, знаходити в собі щось нове і ділитися зі світом. Немає кращої нагороди, ніж мить, коли моя постановка знаходить життя на сцені. Коли результат нашої роботи поглинає глядача і все, що відбувається на сцені не залишає їх байдужими! Це особливе почуття, у такі моменти розумієш, що все не дарма!
 
Як ви вважаєте, що дає людині заняття танцями?
Танець дає людині можливість відчути тіло, вчить розуміти себе, створювати діалог з самим собою. Це спосіб спілкування. Часом в танці ми намагаємося висловити те, що не можна сказати, описати або побачити. А за допомогою мови тіла людина здатна висловити всю повноту своїх почуттів.
Як костюм впливає на артиста, на його образ, емоції і почуття?
Костюм відіграє важливу роль в житті кожного артиста або танцівника. Він сприяє створенню образу, найбільш повному розкриттю ідеї номера. Костюм повинен мати не випадковий, а глибоко продуманий характер. До його вибору танцівник має ставитися дуже серйозно.
 
Що ви відчуваєте, коли танцюють ваші учні?
Коли мої діти виходять на сцену, хвилююся, ніби вийшла туди сама. Для мене це завжди емоційний сплеск, завжди ціла подія! А головне, що почуття гордості мене ніколи не покидає. Діти кожен раз показують високий рівень виконання, що мене, як хореографа і керівника ансамблю, дуже радує і надихає на нові звершення!
 
Що ви побажаєте “Магії Танцю” надалі?
Від імені нашого ансамблю бажаю “Магії Танцю” процвітання, розвитку та креативності. Поповнюйте колекції, створюйте нові моделі одягу для танцю і спорту, який підкреслюватиме індивідуальність кожної людини. Красивий і комфортний одяг — це запорука успішного та продуктивного заняття.