9/9

Начальник виробництва «Магії Танцю»: «Рік роботи в компанії — насичений різними викликами та перемогами»

16.11.2018
Татьяна Харчёва
Що є мотивацією для команди, якій ви керуєте?
 
Я звикла працювати у такому швидкому ритмі все життя. Якщо поставлена ​​задача, навіть якщо вона спонтанна, “форсмажорна”, відразу в голові виникає мільйон і одне рішення, як це можна зробити максимально швидко. Звичайно, подяка клієнтів та імідж нашої компанії — це мотивація в першу чергу. І я розумію, що якщо скажу «ні», а це зробити найпростіше, ми втрачаємо постійного клієнта, або того, хто може стати постійним в перспективі. Тому одразу швидко вибудовується ланцюжок: що робимо і в який час, кому що можна делегувати. Все це робиться для того, щоб завжди казати «так».
 
За що найбільше любите свою роботу?
 
Вона надихає, я просто живу нею. Мені здається, якщо ти не живеш роботою, то ніколи не буде того результату, якого від тебе чекають усі: і твоє керівництво, і клієнти, і партнери, і підлеглі.
 
Як давно ви з «Магією Танцю»?
Вже рік. Рік, насичений різними викликами та перемогами.
 
В чому особливість співпраці з «Магією Танцю»?
 
Я тривалий час працювала на фабриці, де виробляли чоловічі костюми, і як не крути, творчості там було мало, було дуже багато рамок. Тоді я стала шукати роботу, і чесно вам скажу, що спочатку у «Магії Танцю» мене зачепила назва. Я відправила своє резюме, мені одразу передзвонили і запросили на співбесіду. А коли я вже прийшла, подивилася, то зрозуміла, що я хочу тут працювати. Тут все дуже творчо — все яскраве, великий асортимент, різноманіття тканин. Я почала, і в мене все вийшло.
 
Коли ви здаєте велике термінове замовлення, що відчуваєте при цьому?
 
Душевне щось. Це навіть не радість, я назву це певним умиротворенням і заспокоєнням, тому що чергове замовлення зроблене, і воно виконане добре — від цього приємно і спокійно.
 
А був який-небудь найприємніший відгук від клієнта, який ви отримали?
 
Я, чесно кажучи, не можу виділити когось одного, їх було багато. В основному це стосується замовлень, які пов'язані з певними форс-мажорним обставинами. Особливо якщо це стосується телебачення, адже там завжди маса ідей щодо фасонів, кольорів, видозмін існуючих моделей. Ми перероблюємо існуючі моделі на ходу, і все це в дуже обменежий час. Це дуже складні завдання, але вдячність клієнта завжди безмежна. Це дуже мотивує.