9/9

Начальник швейного виробництва мережі магазинів «Магія Танцю» Юлія Гирич пояснила, навіщо знати основні модні тенденції.

02.11.2018
Татьяна Харчёва
Юлія Гирич — начальник швейного виробництва в мережі магазинів «Магія Танцю» — нещодавно надіслала всім співробітникам документ, в якому було відображено основні тренди кольорiв за версією інституту Pantone. Ця ініціатива викликала хвилю натхнення. Детальніше про тренди і їхню важливість спілкуємось з Юлією.
Наскільки для вас важливо бути в тренді? Наскільки важливо компанії «Магія Танцю» ловити тенденції?
 
Все моє життя так чи інакше пов’язано з модою. Я співпрацювала з компанiями, що приймали участь в Ukrainian Fashion Week і тому мені завжди хочеться привнести часточку моди у свою нинішню роботу. Це доволі складно зробити, тому що світ танцю обмежений певними правилами щодо костюмiв. Для виступів, участі у професійних конкурсах є свої «закони» при створеннi одягу. Їх не можна порушувати. Але є певні аспекти, куди можна привнести віяння моди — це гама кольорів та фактура тканин.
І тому я вирішила кожен сезон — весна/літо та осінь/зима — складати на основі світових тенденцій палітру кольорів, яку можна використовувати для створення наших костюмiв. Це дуже важливо, адже всі ми завжди звертаємо увагу на модні тенденції — хто більше, хто менше, але байдужими не залишається ніхто.
В магазини «Магія Танцю» часто приходять, щоб підібрати одяг та взуття для своїх дітей, а кожна мама хоче одягти свою красуню чи красеня у щось дуже стильне, модне, сучасне. І нам дуже важливо виправдати їхні очiкування.
Чи правильно я зрозуміла, що слідування тенденціям можливе лише у фактурах і кольорах?
 
Так, я обмежена суворими правилами у створенні конструктивних рішень: для окремих видів танцю передбачена певна довжина спідниці, певний крій, вид рукава — ти не можеш відступити від цього.
Ми можемо варiювати лише за допомогою кольорiв та фактур тканин. Але i тут також э своя специфiка. Наприклад, бальні танці вимагають більш яскравого образу на сцені, тому завжди це враховую при формуванні кольорової палітри — тільки яскраві відтінки, ніякої пастелі чи монохорому.
Як давно ви впроваджуєте ці принципи?
 
Насправді офіційний документ з рекомендаціями я склала вперше, до цього доносила свою думку тільки вербально. А в цей раз я вирішила зібрати інформацію максимально повно: з текстом, фотографіями, опираючись на дослідження Свiтового законодавця кольорових тенденцiй Pantone Colour Institute. Цей документ я відправила абсолютно всім: засновникам компанії, менеджерам з продажу. Тому що люди, які працюють в цій сфері, повинні завжди бути ознайомленими та мати уявлення про основнi напрямки моди.