9/9

HR-директор “Магії Танцю”: “Наші клієнти завжди хочуть більшого”

02.11.2018
Сергій Синьогуб — HR-директор “Магії Танцю”, фахівець з великим досвідом в управлінні персоналом, сертифікований бізнес-тренер, автор багатьох тренінгів, серед яких програма розвитку креативності “Неможливе Можливе” — розповів про принципи організації роботи у мережі магазинів “Магія Танцю”, критерії підбору персоналу та плани у сфері розвитку команди.
 
Розкажіть, будь ласка, що важливо в підборі персоналу для Магії Танцю?
 
Наші клієнти завжди хочуть чогось більшого. У “Магії Танцю” продаються не речі першої необхідності, як-то хліб чи ліки, а тому і наші покупці “інші” — їм дуже важливо отримувати задоволення від відвідування наших магазинів. Відповідно, і наші продавці, а також усі люди, які у нас працюють, також мають бути трохи “іншими” — обов’язково цікавитись танцями, любити людей, цінувати красу, яка їх оточує під час робочого процесу. Відштовхуючись від цих особливостей, ми підбираємо і формуємо команду. Команду людей, яким, перш за все, радісно бути частиною “Магії Танцю”.
 
Які критерії підбору персоналу?
 
Особливе значення ми надаємо цінному кінцевому продукту, тобто продуктивності нашого персоналу. А тому докладаємо усіх зусиль, щоб у нас були люди, яких не потрібно підганяти і за якими не потрібно доробляти їх роботу. Ми працюємо тільки з тими, хто може виконувати свою роботу самостійно і якісно.
Я завжди порівнюю роботу працівника з хлібом в магазині: коли купуєш хліб і його дають наполовину спеченим, у тебе одразу виникає питання: за що я маю заплатити гроші? Так і з роботою кожного учасника команди.
Про це я завжди говорю всім на співбесідах, багатьох кандидатів цей момент чомусь відлякує. Пошуки роботи такими людьми нагадують мені анекдот: “Шукаю зарплатодавця, роботодавців прошу не турбувати”. З такими кандидатами у нас різні шляхи.
У яких питаннях підприємства ви тримаєте руку на пульсі?
Я відповідаю за формування команди. Для мене дуже важливо, щоб всі люди, яких ми набираємо, приходили в компанію надовго. Тобто ми навчаємо співробітника, витрачаємо на нього часовий та фінансовий ресурс, і якщо він через 2 місяці піде, то це буде для мене поганим результатом. Хочу, щоб люди приходили до нас надовго, а ми допомагали їхньому всебічному розвитку. Саме тому ми так ретельно відбираємо членів команди. Наприклад, на вакансію продавця відгукнулося більше 200 людей, і з них ми взяли лише трьох.
Процес підбору персоналу, до нашої команди складається з декількох етапів, послідовність яких нагадує планку для спортсменів: пройшов одну, на тебе одразу чекає наступна.
Пригоди починаються вже з надсилання резюме — багато людей навіть не вчитуються у вакансію, відправляючи резюме наосліп. Найсмішніше те, що вони пишуть в своєму резюме "уважний", а на ділі упускають елементарне прохання про супровідний мотиваційний лист, а це і була перша «планка для спортсмена».
 
Чому важливе навчання співробітників?
 
Є специфіка роботи у “Магії Танцю". Всім нашим співробітникам необхідно дуже розбиратися в товарі — не просто знати, де він висить, де він знаходиться і де його замовити, але й знати, який товар до якого виду танцю підходить. Щоб коли, наприклад, покупець питає про взуття для Кізомби, продавець міг підтримати розмову і, якщо буде потрібно, запропонувати відповідний взуттю одяг чи аксесуари. Тому у нас обов'язкове стажування та навчання. Це дуже важливо.
Наразі ми продовжуємо добру традицію зовнішніх тренінгів і вже частину продавців включили до тримісячної програми "Школа продавців”, що проводить Геннадій Ткаченко, Retail Studio G.T. Перший тренінг вони уже пройшли, невдовзі на них чекає наступний.
На цьому розвиток наших співробітників тільки починається, незабаром на них чекають і внутрішні тренінги, оскільки я практикуючий, сертифікований тренер з великим досвідом розвитку дорослих людей.